Cum să faci parte din Visit Vrancea?
Consiliul Județean Vrancea invită toți operatorii economici să facă parte din platforma Visit Vrancea!
Dacă ești operator economic sau reprezinți un ONG sau o instituție a județului Vrancea, citește mai departe și află cum să-ți creezi sau să-ți preiei pagina din Visit Vrancea.
Pasul 1: Verifică dacă nu ai deja pagină activă
O mare parte dintre operatorii locali au fost adăugați în platformă. Verifică dacă organizația ta are deja o pagină în platformă.
- Dacă organizația TA face parte din Visit Vrancea, urmează pasul 2.
- Dacă organizația TA Nu face parte din Visit Vrancea, urmează pasul 3.
Pasul 2 - Dacă organizația TA face parte din Visit Vrancea
Încearcă să-ți amintești cu ce adresa de e-mail ai primit acces la pagina. Folosește butonul „autentificare” pentru a accesa pagina. Dacă nu îți amintești parola, apasă butonul „Am uitat parola” și urmează instrucțiunile din e-mail.
Dacă nu-ți amintești adresa de e-mail sau nu ai acces la pagină, scrie-ne pe sau contact@cjvrancea.ro și solicită acces.
*Nu uita să ne transmiți link-ul paginii și adresa de e-mail cu care dorești să te autentifici.
*Nu uita să ne transmiți link-ul paginii și adresa de e-mail cu care dorești să te autentifici.
Pasul 3 - Dacă organizația TA Nu face parte din Visit Vrancea
- Folosește butonul „Înscrie-te!” pentru a crea pagina;
- Alege categoria care se potrivește cel mai bine pentru organizația Ta.
- Alege categoria care se potrivește cel mai bine pentru organizația Ta.
*Dacă ai mai multe categorii care s-ar potrivi, le vei putea adăuga după crearea paginii
- Adaugă numele organizației;
- Bifează câmpurile în care declari că ești reprezentant al organizației respective;
- Acceptă termenii și condițiile;
- Apasă butonul „Trimite”.
Activează-ți pagina!
Pagina a fost creată și rămâne „inactivă” până în momentul în care reușești să te autentifici.
Trimite adresa de e-mail, numele, prenumele, setează parola și urmează instrucțiunile primite.
Autentifică-te!
După activarea paginii și a contului te poți autentifica în platformă folosind adresa de e-mail și parola setată.
*dacă ai uitat parola, folosește butonul „Ai uitat parola?”
Configurează-ți pagina!
După autentificare vei putea începe să completezi informații și imagini despre organizația ta. Ai posibilitatea să gestionezi câte organizații dorești de pe aceeași adresă de e-mail
Asigură-te că ai completat minim de informații și conținut media pentru a rămâne activ în platformă. Managerii de platformă își rezervă dreptul de a inactiva paginile incomplete.
Adaugă o scurtă descriere, datele de contact, locația și programul organizația pe care o reprezinți.
Încarcă imagini de calitate în album. Într-un album se pot încărca 20 de fotografii. Dacă dorești să încarci mai mult decât atât, creează un album nou.
*Te rugăm să respecți dimensiunile recomandate, altfel imaginile prea mari se vor încărca greu iar cele prea mici vor apărea pixelate
*Poți încărca video din Youtube pe baza URL-ului. Recomandăm să folosești pe cât posibil conturi oficiale de YouTube
*Te rugăm să menționezi sursele textelor și să oferi credit conținutului media
*Pentru suport tehnic trimite un e-mail pe adresa support@eventya.net